A-MB:  +386 2 333 55 10

Mercedes-Benz servis: +386 2 333 55 24

MAN servis: +386 2 333 55 23

Nadomestni deli: +386 2 333 55 26

Tehnični pregledi: +386 2 333 55 55

MARIBOR

Tel: +386 2 333 55 12 | +386 2 333 55 26 | +386 2 333 55 46
Gsm: +386 51 638 936
Fax: +386 2 333 55 29
E-pošta: trgovina@a-mb.si

Delovni čas:
PON-PET: 7.00 - 18.00
SOB: 7.30 - 12.30

Kaj ponujamo?

Prodaja pnevmatik priznanih blagovnih znamk. Velika izbira in ugodne cene pnevmatik za vaše vozilo naslednjih znamk:

MICHELIN, DUNLOP, GOODYEAR, FULDA, CONTINENTAL,
SAVA, DEBICA, BRIDGESTONE, KUMHO in tudi druge.

Nudimo vam veliko izbiro letnih, zimskih in celoletnih pnevmatik za osebna in tovorna vozila.

Nižje cene premontaže in uravnovešanja v primeru nakupa pnevmatik!

Pokličite na 02 333 55 26 ali (12) ali (46). Veseli bomo vašega klica!

Pnevmatike imamo na zalogi, v nasprotnem primeru pa vam zagotavljamo kratek rok dobave.

NE POZABITE in obujte svoje osebno vozilo v zimske pnevmatike vsako sezono pred 15.11. !

 

vul_slika
rsz_1800px-michelin_logo_svg

OSNOVNA NAVODILA ZA MENJAVO LETNIH / ZIMSKIH PNEVMATIK

Zakaj in kdaj menjati letne pnevmatike z zimskimi?

Tekalna plast letne pnevmatike, pri temperaturah nižjih od 7ºC, otrdi. To povzroča slabši oprijem pnevmatike na cestišču, kar vpliva na daljšo zavorno pot vozila. V nasprotju z letnimi, je tekalna plast zimskih pnevmatik mehkejša in zagotavlja boljši oprijem pri nizkih temperaturah.

Značilnosti zimskih pnevmatik so še:

  • Manjša aktivna površina dezena tekalne plasti,
  • večje število lamel - zarez v blokih tekalne plasti in
  • posebna zmes tekalne plasti z dodatkom silike nove generacije, ki zagotavlja boljši oprijem na mokrem cestišču, ter manjši kotalni upor, kar ugodno vpliva na porabo goriva.

Kaj pomenijo oznake na zimskih pnevmatikah: M+S, snežinka in indikator obrabe?

Zimske pnevmatike nosijo zakonsko določeno dodatno oznako M+S.  Pojavljata se tudi različici M&S in M.S., črki pa sta začetnici angleških besed za blato (mud) in sneg (snow). Simbol snežinke nosijo pnevmatike, ki izpolnjujejo kriterije posebnega testa v zimskih razmerah in tako dosegajo visoko raven oprijema, zavorne poti, vodljivosti in drugih kriterijev, ki so pomembni pri vožnji v zimskih razmerah.

Poleg zakonske oznake M+S in simbola snežinke, pa najdemo na novejših pnevmatikah tudi tako imenovani zimski indikator obrabe. S pomočjo indikatorja lahko ugotavljamo, če je pnevmatika glede na svoje lastnosti še optimalna za vožnjo v zimskih razmerah. Indikator pokaže, kdaj je globina kanalov v dezenu tekalne plasti nižja od 3 mm, kolikor še zadostuje za varno vožnjo v zimskih razmerah.

Varnost zimskih pnevmatik

Zimske pnevmatike zagotavljajo največjo varnost, če jih namestimo na vsa štiri kolesa, kar predpisuje tudi zakon.

Uporaba zimskih pnevmatik je po zakonu obvezna od 15. novembra do 15. marca, vendar strokovnjaki priporočajo menjavo letnih pnevmatik z zimskimi že konec oktobra oziroma v začetku novembra, ko temperature običajno padejo pod 7ºC.

Prednosti zimskih pnevmatik pri zaviranju pa ne pridejo do izraza samo na snegu. Preizkusi, izvedeni pri temperaturi približno 0ºC, so pokazali, da se vozilo z zimskimi pnevmatikami občutno prej ustavi tudi na mokrem cestišču. Pri nizkih temperaturah se letne pnevmatike tudi precej hitreje obrabljajo od zimskih.

Sam razvoj zimskih pnevmatik zahteva dodatne zimske teste, ki obsegajo zaviranje, pospeševanje, bočni oprijem, vodljivost po snegu, ledu in snežni brozgi, ter na mokrem cestišču pri skrajnih temperaturah in skrajnih vremenskih razmerah.

Kako vzdrževati pnevmatike, da bo njihova življenjska doba čim daljša?

Življenjsko dobo pnevmatike skrajšujejo predvsem:

  • Neustrezen tlak,
  • preobremenitev vozila,
  • geometrija (optika) podvozja vozila,
  • sunkovito pospeševanje,
  • nenadno zaviranje,
  • prevelika hitrost v ovinkih in
  • in hitra vožnja.

Radi rečemo, da ima pnevmatika spomin, kar pomeni, da se seštevajo vse manjše in sprva nevidne poškodbe zaradi udarcev v luknjo, ob robnik, pločnik ali drugo oviro na cesti.

Na kaj moramo pri pnevmatikah, tako letnih kot zimskih, nenehno ali vsaj občasno paziti?

  • Polnilni zrak v pnevmatiki naj ima tlak, kot ga je predpisal izdelovalec vozila. Prenizek tlak namreč povzroča, da se pnevmatika med vožnjo prekomerno deformira in s tem segreva, kar se lahko konča s poškodbo, nedvomno pa vpliva na večjo porabo goriva in skrajša življenjsko dobo pnevmatike, zato občasno preverimo tlak, pnevmatike pa naj bodo pri tem hladne.
  • Ob vsaki menjavi pnevmatik jih tudi uravnotežimo (centriramo). Ventili naj bodo vedno opremljeni z zaščitnimi kapicami, ki so predvsem varovalo pred umazanijo.
  • Tlak polnilnega zraka v zimskih pnevmatikah naj bo za 0,2 bara višji od predpisanega.
  • Če na pnevmatiki opazimo izbokline, zareze ali razpoke, za nasvet takoj povprašajmo strokovnjaka, ki nam bo svetoval popravilo ali zamenjavo pnevmatike.Pnevmatike hranimo v suhem, hladnem in temnem prostoru.Pnevmatike zaščitimo pred bencinom, oljem in mastjo.
  • Pnevmatik ne čistimo pod visokim pritiskom.